Verzenden & retourneren

VERZENDEN 

 

  • Waar en wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

    Je kunt de bestelling op elk adres ontvangen (huis, werk, etc., postbus is niet mogelijk) of in Onze Store Locator van jouw keuze.
    Wanneer, de aangegeven levertijd is in werkdagen voorbeeld tussen 1 - 3 werkdagen, De orders worden na betaling ontvangst verwerkt en binnen dit termijn verzonden,

  • Kan de bestelling in een ander land geleverd worden dan waar de bestelling is geplaatst?

    Het land van levering moet altijd overeenkomen met het land van aankoop.

  • Hoe langt duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

    De bezorgtermijn is afhankelijk van de geselecteerde verzendmethode. Voor standaard verzendingen tussen de 1 en 3 werkdagen en voor expresszendingen tussen de 1 en 2 werkdagen. 

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

     

  • Standaard verzendkosten NL zijn - 3.95 EUR. ToT 1000GR (GRATIS verzending voor bestellingen boven de 50 EUR)

  • Standaard verzendkosten NL zijn - 6,95 EUR. Pakket   30 KG (GRATIS verzending voor bestellingen boven de 50 EUR)

  • Kosten Sameday Delevery NL zijn - 10 EUR. Pakket   30 KG (GRATIS verzending voor bestellingen boven de 75 EUR)

  • Standaard verzendkosten Belgie  zijn- 10 EUR. Pakket   30 KG (GRATIS verzending voor bestellingen boven de  100 EUR)

  • Standaard verzendkosten Duitsland  zijn- 12,50 EUR. Pakket   30 KG (GRATIS verzending voor bestellingen boven de 125 EUR)
  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    Ja, via 'mijn account' in 'gedane bestellingen' kunt u de status van uw bestelling zien. Als u niet geregistreerd bent, druk dan op de link 'Informatie over bestelling' van de bevestigingse-mail om uw bestelling op te volgen.

  • Hoe werkt levering aan huis?

    Als je gekozen hebt voor levering aan huis dan sturen we je een bevestigingsmail van verzending (zodra je bestelling het magazijn verlaat) en een e-mail met het volgnummer (met een link naar de website van het koeriersbedrijf). Ten slotte zal de transporteur via sms of e-mail contact met je opnemen om je te informeren over de levering van je bestelling.

  • Hoe werkt het afhalen in de winkel?

    Als je gekozen hebt voor afhalen in de winkel, dan krijg je een sms-bericht zodra de bestelling binnen is (je beschikt dan over 7 dagen voor het afhalen). U dient het ordernummer en een geldig identiteitsbewijs van degene die de order op gaat halen te laten zien.

WANNEER RETOURNEREN? 

1. Binnen de zichttermijn
U heeft een retoursperiode (zichttermijn) van 7 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Het product kan in dat geval alleen geretourneerd worden indien het product nog ongebruikt in de originele, ongeschonden en ongeopende verpakking retour gestuurd wordt.
Let op: Indien u gebruik maakt van de zichttermijn kunnen kosten in rekening worden gebracht. Deze kosten worden in mindering gebracht op het terug te storten aankoopbedrag. De hoogte van de kosten is afhankelijk van de aard van verzending en/of betaling. Voor nadere details verwijzen wij naar de Terugbetaal & kosten Policy.


2. Het product wijkt af van hetgeen u besteld heeft
Wanneer u constateert dat het gehele product dat u heeft ontvangen zichtbaar afwijkt van hetgeen u besteld heeft dan kunt u het product aan ons retourneren. Neem direct nadat u constateert dat u het verkeerde product toegezonden heeft gekregen contact op met de klantenservice. U dient dit tenminste binnen een termijn van 7 dagen na ontvangst te doen. Neem het product in geen geval in gebruik. Alleen ongebruikte producten komen voor kosteloze vervanging in aanmerking. Kijk voor de vergoeding van transportkosten bij deTerugbetaal & kosten Policy. 

Als het product niet compleet is afgeleverd, u mist onderdelen die u wel besteld heeft, of er zijn verkeerde onderdelen toegezonden meldt u dit dan direct aan ons en wij dragen zorg voor kosteloze nalevering van de ontbrekende onderdelen. Neem verkeerd geleverde onderdelen niet in gebruik maar retourneer deze producten conform de retour procedure. 

Let op: wij zijn niet verplicht het product te vervangen wanneer de afwijking te gering is om de vervanging te rechtvaardigen. 

3. Het product is defect
Een defect producten kunt u retourneren aan ons. Wij dragen dan zorg voor het transport van het product naar de door de fabrikant/leverancier aangewezen reparatiedienst. Neem na constatering van het defect altijd eerst contact op met onze klantenservice. Wellicht is het mogelijk het probleem direct op te lossen of bestaat er een snellere procedure om het defect te laten verhelpen. 

Let op: Bij alle reparaties buiten de garantie brengen wij handlingskosten in rekening. De hoogte van deze kosten staan beschreven in de Terugbetaal & kosten Policy. 

4. D.O.A. (Dead on Arrival)
Een product dat bij aflevering reeds defect is wordt aangemerkt als een zogenaamde D.O.A. (Dead on Arrival). D.O.A.’s kunt u zondermeer retourneren conform de retour procedure. Neem bij het constateren van een D.O.A. wel altijd direct contact op met de klantenservice. Let op: Producten die tijdens transport zijn beschadigd worden niet aangemerkt als D.O.A. en dienen te worden gerepareerd. Let daarom altijd goed op dat het pakket dat u in ontvangst neemt onbeschadigd is en neem het pakket bij twijfel niet in ontvangst. Bij brievenbus post zal TNT Post de zending verpakken in een plastic zak. Indien u twijfelt over de beschadiging open dan de plastic zak niet en laat hem retourneren via het Postkantoor. 

RETOURPROCEDURE
U dient het volgende retour te sturen in geval van: 

1. een product dat u wilt retourneren binnen de zichttermijn:
Het complete product zoals door ons aan u uitgeleverd inclusief alle accessoires en toebehoren    (en evt handleidingen.) in de originele, ongeschonden fabrieksverpakking. 

2. een product dat afwijkt van hetgeen u besteld heeft:
Het complete product zoals door ons aan u uitgeleverd inclusief alle accessoires en toebehoren    (en evt handleidingen,) in de originele, ongeschonden fabrieksverpakking. 

3. een defect product
Het complete product zoals door ons aan u uitgeleverd inclusief alle accessoires en toebehoren    (en evt handleidingen,) Indien een garantiecertificaat aanwezig, gelieve dit toe te voegen. 

4. een D.O.A. (Dead on Arrival):
Het complete product zoals door ons aan u uitgeleverd inclusief alle accessoires en toebehoren    (en evt handleidingen,) met de originele fabrieksverpakking. 

Stap 1:
Verpak het product zorgvuldig. Alle producten dienen geretourneerd te worden in een zgn. “omdoos” (doos/verpakking om de originele fabrieksverpakking). Hiervoor kunt u eventueel “onze verpakking” gebruiken (kartonnen doos/luchtkussen envelop). Voeg daarbij een kopie van de aankoopfactuur. 

Stap 2:
Stuur het pakket op dezelfde wijze retour zoals u het van ons heeft ontvangen naar: 

Hvmparts Exclusive 
Landweerstraat Zuid 95p
5349 AK Oss Nederland 

U bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Tevens draagt u zelf de kosten van de verzending. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit door ons in ontvangst genomen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
You are using a really old version of
Internet Explorer, click here to upgrade your browser.
x