€5,98

Dit schuim zorgt ervoor dat de beweging van de benzine tijdens het remmen, accelereren en springen. Dit product is ook verplicht voor uw wedstrijden ( FFM- en FIM-voorschriften)....Uitgebreide product informatie

• Artikelnummer: 160005BKA
  • EAN: 6151202459494
  • Beschikbaarheid: Op voorraad Voorraad: 2
  • Levertijd: 1-2 Werkdagen
Maattabel

Explosave ​​tankschuim installeren? Uw veiligheid voorop. 5x5x5cm 10st

Met dit schuim kunt u de incidentie van de benzinebeweging tijdens uw remmen, acceleratie, springen, bochten ... De benzine in de tank ondergaat inderdaad een stemming die het gedrag van de motorfiets verstoort en uw rijgedrag rechtstreeks beïnvloedt, door uw benzine tot 3 keer zwaarder dan het oorspronkelijke gewicht.

In het geval van een crash, als de tank wordt geraakt en doorboord, zal het schuim het "geiser" -effect beperken en het risico op brand beperken. FFM-voorschriften vereisen ook dat tanks worden gevuld met brandvertragende middelen, zoals deze schuimsoorten van het type Explosafe.

Beschrijving :

• Afmetingen: 5x5x5 cm.
  • Dit schuim, van het type Explosafe, zorgt voor een anti-springen en vermijdt de ballotage van de benzine in de tank.
  • Essentieel element voor wedstrijden, biedt u meer veiligheid tijdens de race en een mogelijke val.
  • Om de 5 jaar vernieuwen om verstopping van de tank te voorkomen.

Geen reviews gevonden
Je beoordeling toevoegen
  • Geen producten gevonden
Orders boven €150 Gratis Verzenden!